موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-07بين الملل

وزیر خارجه ایران: هفته هاست که گفتگوهایی را با آلمان ، انگلیس و فرانسه شروع کرده ایم


ایران هفته ها است که گفتگوهایی را با سه کشور آلمان فرانسه و انگلیس شروع کرده است این گفتگوها از نروژ شروع شد و اخیراً هم در ابوظبی امارات متحده عربی ادامه پیدا کرد.

- وزیر خارجه ایران گفت: ایران هفته ها است که گفتگوهایی را با سه کشور آلمان فرانسه و انگلیس شروع کرده است این گفتگوها از نروژ شروع شد و اخیراً هم در ابوظبی امارات متحده عربی ادامه پیدا کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه ای با اعلام اینکه با تروییکای اروپایی گفتگوهایی شروع شده است، گفت: گفتگوها ناظر بر این هست که از سوء تفاهم ها بتوانیم عبور کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه فونیکس چین در خصوص مهمترین موضوعات منطقه ای و بین الملل از جمله عضویت ایران در شانگهای، مناسبات با چین و مذاکرات رفع تحریم ها صحبت کرد.

متن کامل این مصاحبه را در ادامه می خوانید: سئوال: بعد از عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای ایران امیدوار است از طریق این پلتفرم به چه نوع توسعه و فرصتهایی دست یابد؟ امیرعبداللهیان: قبل از هر چیز از حمایت های دولت چین بویژه حمایت های جناب آقای شی رییس جمهور محترم چین تشکر می کنم که در کنار سایر همکاران ما در وزارت امور خارجه و وزیر خارجه جمهوری خلق چین که به تکمیل عضویت جمهوری اسلامی ایران در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ایران: هفته هاست که گفتگوهایی را با آلمان ، انگلیس و فرانسه شروع کرده ایم

وزیر خارجه ایران: هفته هاست که گفتگوهایی را با آلمان ، انگلیس و فرانسه شروع کرده ایم